Se, vores nye flotte skole!

Her kan du se en video af den nye Dybkærskole:

Mandag d. 15.1.2024 slog vi dørene op til en helt nybygget Dybkærskole.

Skolen er en to til femsporet skole med 690 dejlige elever fra 0. – 9. klasse og et attraktivt fritidstilbud til elever fra 0. – 6. klasse. Vores elevgruppe er mangfoldig og repræsenterer et bredt udsnit af det danske samfund, hvilket vi oplever som en stor kvalitet, dette understøttes af en aktiv og positiv forældrekreds og skolebestyrelse. Vi er udskolingstilbuddet for eleverne fra Grauballe og Gødvad skole og har derfor et tæt og godt samarbejde med disse skoler.

Dybkærskolen ligger i Silkeborgs nordøstlige hjørne i Gødvadområdet, som er et aktivt lokalområde med mange fritidstilbud.

Vi er cirka 80 ansatte på skolen fordelt mellem lærere, pædagoger, medhjælpere, sekretærer, assistenter og ledelse. Vi arbejder organisatorisk ud fra tanken om en faseopdelt skole, hvor man arbejder tæt sammen i årgangsteam. Der er et tæt samarbejde mellem skole og fritidsdel.